luni, 26 iulie 2010

Pentru nisipul care nu ne mai aşteaptă

Ploi leneşe pe crengi rupte
În ruine căutând fâşii
Pe nisipul unde n-am ajuns împreună
Visele noastre se roagă la înec.

Cerul nu ne mai priveşte,
Iar tu te bucuri căci nu-ţi place
să mă vezi privinu-l...
Aş vrea să merg acolo unde ne asteaptă
De când am visat prima oară
Macii apusului şi ai răsăritului.

Dar nu ştiu dacă o să mă primească cu tine
Sau pe tine cu mine,
Căci acum plouă mãrunt, nu mai e senin,
Crengile s-au rupt,
Nisipul noastru e cernut,
Iar clepsidra noastră înecată...

Niciun comentariu:

Pentru nisipul care nu ne mai aşteaptă

Ploi leneşe pe crengi rupte
În ruine căutând fâşii
Pe nisipul unde n-am ajuns împreună
Visele noastre se roagă la înec.

Cerul nu ne mai priveşte,
Iar tu te bucuri căci nu-ţi place
să mă vezi privinu-l...
Aş vrea să merg acolo unde ne asteaptă
De când am visat prima oară
Macii apusului şi ai răsăritului.

Dar nu ştiu dacă o să mă primească cu tine
Sau pe tine cu mine,
Căci acum plouă mãrunt, nu mai e senin,
Crengile s-au rupt,
Nisipul noastru e cernut,
Iar clepsidra noastră înecată...

Niciun comentariu: